Achievment

Ibland krävs det ett lexikon för att man ska komma på det svenska ordet för nånting. Det är rätt skumt egentligen. Men om ni vill veta så betyder achievment i alla fall prestation.
Och dagens prestation är att jag fick igång datorn. Kopplade och hade mig alldeles själv. Riktigt stolt :) Visserligen behövdes det samtal till både pojkvän, pappa och morbror... Men jag tänker inte tala om vad som va fel från början, för det är pinsamt ;)

Nu ska jag smutta vidare på mitt te och njuta av att det snart är tisdag och därmed en dag närmare fredag.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha var det så illa:p men mig mååste du ju bara berätta för iaf, ha de

2007-09-04 @ 18:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0