Jag har hittat min prins :)

Efter tre långa veckor stod han äntligen utanför min dörr. En hel helg hade vi framför oss. Men mot min vilja försvann helgen fort, fort...
Jag saknar honom redan! Hans lukt, hans kramar, hans röst, hans ögon och hans leende. För varje gång vi träffas, tycker jag bara mer och mer om honom.
Är vi i samma rum kan jag helt enkelt inte hålla mig borta.

Med honom är jag alltid glad. Med honom känner jag mig hel.

Jag behöver alltså inte kyssa en massa äckliga paddor, för jag har hittat min prins :)

image192

Kommentarer
Postat av: Oskar

Asså shit, vad ska man säga..... det enda jag kan komma på är att jag älskar dig också. puss

2007-09-11 @ 16:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0