Boktips!

Jag utlovade ett boktips. Så här kommer det :)

I STORMENS ÖGA - Tamara Mckinley

I boken får vi möta en kvinna vid namn Olivia vid sin mammas död finner några dokument som får henne att tvivla på allt hon någonsin trott på. Därför reser hon nu från England till Australien för att reda ut sitt förflutna. Under resan träffar hon människor som kommer att stå henne mycket nära, och det visar sig sedan att det finns kopplingar dem emellan som ingen av dem någonsin skulle kunnat tänka sig.



Jag diggade verkligen denna boken. Har läst böcker av Tamara Mckinley tidigare, och de är alla fängslande och spännande rakt igenom. Jag skulle säga att det är en ganska tjejig bok, men alla ni som gillar känslor, romantik och spänning. Go ahead, ni kommer gilla den! Jag hade verkligen svårt att lägga den ifrån mig...



Kommentarer
Postat av: Oskar Kryh

mm märkte nästan det ibland:P

puss

2008-12-11 @ 19:14:48
URL: http://mckillar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0