En liten etta är nu vår

Vet ni vad? Jag har en jättekul sak att berätta. Jag glömde ju nämna igår att jag och Oskar spenderade förmiddagen i Lund, där vi faktiskt var på lägenhetsvisning. Nu i morse fick vi veta att en av lägenheterna har blivit vår. Helt galet. Så någon gång i januari blir jag och Oskar sambos i Lund. Vi får en liten etta, som är supermysig. Åh, jag tror att det kommer bli hur bra som helst, och jag längtar. En perfekt födelsedagspresent!


Nu ska jag börja göra mig iordning för en runda på stan. Ska leta julklappar :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: anna

grattis i efterskott! läste om lägenheten också, va kul! :) jag åker ner till halmstad nu på fredag, är där över hela jul, ska bli skönt :-) hur blir din jul?

2008-12-16 @ 22:28:48
URL: http://annakubicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0