En ny vecka. Sista veckan...

Jaa nu har jag bara tre dagar kvar på jobbet. Det ska bli så skönt med lite jullov men jag antar att jag kommer sakna det lite. Det har ju varit min dagsunderhållning de senaste sex månaderna. Och även om jag kan bli trött på folket, så kommer jag sakna dem också. De flesta är ju faktiskt riktigt gulliga :)

På tal om julen så har jag fått en riktigt julstämning i år. Det pirrar i magen på mig varje gång jag hör en jullåt eller ser något juligt. Det är ungefär som när man var liten och tänkte på alla presenter som låg och väntade under granen. Nu däremot är det inte främst presenterna jag ser fram emot, utan mysiga dagar med god mat och människor jag tycker om. ÅÅh vad jag längtar! Kan det inte bara bli helg nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0