Stora problem

En sak har jag i alla fall lärt mig de senaste månaderna, och det är att man inte ska hoppas på för mycket. Häromdagen trodde jag till exempel att  jag var färdig med alla dunkar på jobbet, men nä, då ska det köras 1000 till. Och senast igår skrev jag att detta var min sista vecka, men nä, nu ska jag tillbaka några dagar nästa vecka också. Men jag ska inte klaga. Det finns de som har det värre.

Just nu sitter jag och grämer mig över vilka skor jag ska ha på mig på julfesten på fredag. Jag ska ju ha på mig min volangklänning är det tänkt, och jag vet precis vad för skor jag skulle vilja ha. Svarta ankelboots med kilklack och snörning. Har jag sånna? Nix. Istället går jag och väljer mellan pumps och stövlar. Pumps va? Eller stövlar.
Stövlar? Pumps?
Stövlar? Pumps?
Stövlar? Pumps?



Kommentarer
Postat av: Oskar Kryh

svarta vad? haha kan vi som inte vet allt sånthär få en bild?

pussar

2008-12-11 @ 19:16:40
URL: http://mckillar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0