Husliv

Just nu är jag och pojkvännen ensamma hemma. Så igår lekte vi riktigt husliv. Vi tog hand om katterna, åkte hem och lagade mat, tvättade och var allmänt duktiga. Det var riktigt mysigt :)
Jag längtar efter en egen lägenhet. Något att göra till mitt eget. Verkligen ta ansvar och bestämma över mitt eget liv helt och hållet.

Nu slutar jag snart. Har inte haft så mycket att göra idag. När jag satt och väntade på instruktioner hittade jag en kul kortlek. Den var full med optimism-pigga upp-leva rätt-kort.
 
Exempel:

Be inte om motvind - segla!

Det man var generad för igår kan vara humor idag.

När du får en citron - gör saft av den.


Hädanefter ska ni få ett om dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0