Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka på jobbet efter två veckors semester. Dock inte riktigt samma jobb, nu sitter jag uppe på kontoret och ska leka ekonomi-nånting i fyra veckor. Förhoppningsvis blir det mer tid till bloggande nu :)

En av semesterveckorna tillbringade jag i Grekland, tillsammans med älskling, pappa, pappas fru och bror. Det har varit enormt avslappnande och härligt. Inget slår de morgnar då man går ur hotellrummet och möts av värmen. Det största problemet på dagarna är att bestämma sig för vad man ska äta. Ett sådant liv hade jag snabbt kunnat vänja mig vid. Dock är det ändå väldigt skönt att vara hemma igen. För hemma är faktiskt  bäst även om borta är bra.  

Jahapp, en kvart kvar innan jag börjar jobba... Måste dock vänta på instruktioner.
Jag längtar till ikväll. Då ska jag hem och kramas.

Kommentarer
Postat av: mingla

får jag fråga en sak?

2008-07-21 @ 07:59:57
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Elin

Fråga på :)

2008-07-21 @ 14:37:24
URL: http://elien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0