Lite smått och gott

Dålig uppdatering. Jag vet. Men det är fullt upp här hemma. Jag jobbar hela dagarna och på helgerna och kvällarna är det oftast massa aktiviteter på gång. Men det blir bättre sen om några veckor. Då ska jag sitta på ett kontor i fyra veckor, så då blir det gott om tid att skriva. Dessutom kommer jag kunna berätta för er om en Greklandsresa. Bara tre veckor kvar!

Jag kan ju i alla fall berätta för er att jag hade en väldigt mysig midsommar. Pick-nick nere i Skanör och kollade på galningarna som går Gåsaloppet. Sen blev det middag med älsklingen och en riktig myskväll med glass och jordgubbar. Mums :)

Förresten, jag har ju lite studentbilder att visa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0