Filosoferingar

Nu sitter jag här med min godispåse samtidigt som jag pillar lite med utseendet på bloggen och tänker tillbaka på helgen.
I torsdags tog jag studenten. En helt galen och underbar dag! Det är trist att den är över nu, men jag ser verkligen fram emot framtiden. Man kan ju undra vad livet har att erbjuda.
Först och främst ska jag ha sommarlov i en vecka, och sen börjar slitet med att arbeta. Jag ser verkligen fram emot att tjäna pengar, och sen kunna börja leva lite på riktigt.

Det har dessutom blivit sommar nu. Så jädra varmt och härligt. Ändå längtar jag till Grekland. Bara några veckor kvar. Sen ska jag kränga i grekisk sallad, tzatziki och coca cola. Yummie :)

Nu ska jag fortsätta smaska på mitt godis. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0