Ett år

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag... Är ganska deppig dessutom. Pojkvännen åkte nyss, och här är tomt. Riktigt jävla tomt. Det är jättetrist att vara ensam. Det finns ingen att krama, ingen att retas med, och framförallt kommer jag ju att frysa ihjäl inatt! Har blivit bortskämd med att ha någon att krypa ihop hos.
Vi har varit tillsammans i ett år nu förresten. Helt galet vad fort tiden går... Men ändå känns det så längesen som vi åt hamburgare på Harrys, promenerade runt Malmö och satt spända bredvid varandra framför en film på bion. Tänk att vi hittade varandra. Det finns inget som jag är mer glad över :)

Kommentarer
Postat av: Kryh

Att vara ensam är as tråkigt, jag längtar till i sommar:)

2008-05-05 @ 17:00:12
Postat av: cecy

aaaw så kul:) att det redan gått 1 år shit va tiden går=) puss

2008-05-07 @ 16:29:45
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0