Lördag och på dåligt humör

Jag är verkligen inte alls på bra humör idag. Jag saknar min pojkvän och det blev inte bättre av att jag satt och deppade ihop till Pearl Harbour. Nu ska vi snart iväg på middag, och jag har nog bytt kläder minst fem gånger. Ingenting att ta på mig! Tillslut blev det bara en skjorta och jeans. Jag tycker i alla fall om mina nymålade röda naglar. Sen att det inte alls passar till min grön-rosa skjorta är ju en annan sak. Suck...

Just nu tycker jag verkligen att mitt liv är tråkigt. Jag hoppas dock att det snart blir en ändring på det. Läste även att det är typ tre års väntetid på en lägenhet i Lund. Oh yes. Det har verkligen varit en uppiggande lördag idag. Not. Blä, blä, blä. Men jag hoppas att middagen blir trevlig. Och att morgondagen blir bättre.

Hejdå.



Kommentarer
Postat av: anna

Härligt. jag avklarade precis en hemsk tenta i fysiologi. Mathias pluggar lite grann inom restaurang grej men han tränar mest och egentligen vill han väl bara träna. Bor inte Oskar i någon lägenhet i Lund då eller pendlar han?

2008-11-12 @ 11:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0