Helgerna försvinner!

Jag förstår inte varför helgerna ska gå så förbannat fort. Man hinner ju inte ens tänka "äntligen helg" innan man sitter här igen på söndagkväll med fet ångest.
Idag har jag dessutom ökat på min ångest med att köpa en kappa för en massa hundralappar. Men den är ju så fin. Jag köpte den med tanken att "jag kan ju alltid lämna tillbaka den om jag ångrar mig". Men nu är den här hemma, och den är ju som sagt så fin. Så jag tror bestämt att den får stanna :)

Nä, nu ska jag gå och pussa lite på min pojkvän och njuta av resten av söndagskvällen.

Kommentarer
Postat av: anna

Härligt. å trevlig pojkvän har du också, alltid skönt sådär i höstmörkret :-) klarade av min första tenta idag, galet skönt! bara ett par kvar nu he he. Håller du på någe med hästarna fortfarande?

2008-10-21 @ 22:11:10
URL: http://annakubicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0