En torsdag

Idag fick det bli en ganska lugn joggingtur tillsammans med Fury, för igår var det en sån dag där jag hade kunnat säga " Nej tack, aldrig mer en hästrygg". Så dåligt som det gick kan jag inte påminna mig att det har gått innan. Jag kände mig som en jävla nybörjare och det var inte mycket som stämde. Noll bjudning, noll koncentration, noll, noll, noll, noll... Tillslut gjorde jag det största misstaget av alla och gav upp. Därför tyckte jag att både jag och hästen kunde behöva en lite paus och en lite mer trevlig tur ihop idag. Så idag gick det faktsikt bättre. Om man bortser från skramlande bilar och stora flaxande fåglar...


Imorgon är det fredag. SÅ skönt. Det har verkligen inte varit min vecka på jobbet denna veckan. Typ allt har krånglat. Men som sagt, imorgon börjar helgen och då ska jag och Oskar bege oss upp till Varberg för en liten familjeträff plus gocart och restaurang. Återkommer med bilder :)

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0