Förkyld

I natt sov jag jättedåligt. Det var värsta åskvädret och jättevarmt och klibbigt. Dessutom gjorde min hals supderduperont Ajje... Idag är dunderförkyld och känner mig som en tops.

Kom förresten på idag att jag måste skriva färdigt min inlämningsuppgift imorgon. Trodde det var fredag som var deadline. Sen insåg jag att det var torsdag (En mindre panik uppstod). Sen insåg jag att torsdag är Valborg, vilket inte kommer lämna mycket tid över för pluggande (STOR PANIK). Men det får väl gå. Har ju hela dagen på mig. Hoppas dock att förkylningen känns bättre så att jag har mycket energi imorgon. Kommer nog behövas...

Kommentarer
Postat av: Mamma

krya på dig gumman!/M

2009-04-29 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0