Jag lever!

Jag har bara haft ett litet påsklov från bloggen. Men nu är jag tillbaka.

Påsken var väldigt mysig. Vi var både nere i Falsterbo och hälsade på mamma, och ute på Österlen hos pappa. Träffade även farmor och farfar vilket var väldigt roligt, eftersom det blir av alldeles sällan.
Nere i Falsterbo blev det släktmiddag och lite lek med lillkusinen. Fast nu är hon ju inte så liten längre, och dessutom har det kommit en ännu mindre nu för en vecka sen :) Längtar tills vi får träffa honom.
Ute på Österlen blev det ännu mer påskfirande och även lite arbete ute i trädgården. Sammanfattningsvis bestod min påsk av mys och mat.

Veckan som gått har också varit väldigt, väldigt mysig. Oskar har varit ledig vilket har inneburit en massa mys när jag kommit hem från skolan. Många långa promenader och turer på motorcykeln. Vi har fått ett nytt favoritställe att åka till. Dalby gamla stenbrott. Sjukt mysigt. I sommar lär det bli en hel del utflykter dit.

Nu ska vi ut på ännu en promenad, och ikväll blir det bio.

(Jag vet, väldigt mycket "mys" i texten ovan. Men just nu har jag det väldigt mysigt, och jag gillar mys!)

Bilder från Dalby stenbrott





Kommentarer
Postat av: cecy

snyggingar där ju hehe

2009-04-19 @ 11:49:26
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0