Måndag

I helgen har det varit riktig vår. I lördags var vi ute nästan hela dagen och njöt av solen samtidigt som vi gjorde lite nytta. Blev även en första måltid ute i solen :) Igår var vi ute på promenad och såg både blåsippor, vitsippor och tussilago. Tydliga tecken på att våren är här!

Jag är nu tillbaka i Lund, men Oskar däremot är kvar uppe hos sina föräldrar. Tråkigt att åka ifrån varandra och minnen från vårt tidigarie pendlande gjorde sig påminda. Men men, han kommer ju på onsdag igen, så jag får stå ut tills dess.
Planen idag är att sätta mig ute i solen och läsa igenom det som behövs inför veckans inlämningsuppgift. Sen ska jag träna och efter det väntar en föreläsning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0