Onsdag

Idag har jag suttit och pluggat nästan hela dagen. Har faktiskt fått en hel del gjort, men känner mig ändå lite stressad eftersom jag måste vara klar till typ tre imorgon eftermiddag. På kvällen beger vi oss nämligen ner till Falsterbo för att fira påsken.
Jag börjar dock känna mig lite trött, så planen är att skriva en liten stund till och sen gå en liten promenad och få lite syre till hjärnan. Får försöka skriva lite mer ikväll sen.

Tyvärr är jag som vanligt väldigt förvirrad över vad vi ska skriva. Suck... Men hittills har det gått bra ändå, och jag hoppas på samma resultat även denna gång.



Ikväll kommer Oskar hem :D:D:D

Kommentarer
Postat av: cecy

kämpa på det kommer gå bra=) tihi ska ni fira påsken därnere va mysigt ja kommer ju ner nu imon kväll. vi får bestämma vilken dag ja ska komma förbi er..kramar

2009-04-08 @ 19:54:19
URL: http://cissilovesfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0