En ny vecka och en bra helg

Det har varit en bra helg. Trots mina tvivel blev fredagskvällen helt okej tillslut. Lördagen ägnades åt förberedelser inför söndagen, för då var det dags för Oskars släktkalas. Så söndagen blev också väldigt trevlig. Vi fick plats med hela 16 personer här inne i vår lilla pluttelägenhet :)

Nu är det en ny vecka och för min del innehåller den föreläsningar, träning och än så länge inte så mycket mer planerat. Eller jo, jag planerar en liten shoppingrunda också.
Jag hoppas dessutom att denna veckan blir första veckan på våren. För jag vill ha vår, och nu börjar snön försvinna. Hade varit himlans trevligt att få lite sol och värme. Jag längtar efter mina converse också... Men än så länge besparar jag mina små tår från dessa kalla tygskor.

Nu ska jag käka lite lunch, sen ska jag ge mig ner för att ha en introduktionsföreläsningen till delkurs 2.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0