Frusen

Usch, idag har det varit kallt! Och det var inte alls vägen till skolan jag skulle muttra över, då hade jag ju medvind. Värre var det hemåt. Fy fan. Inte blir det bättre av att värmesystemet här i huset krånglar och att vi hade typ 13 grader här i lägenheten när vi vaknade i morse. Men nu har vi haft en polack/tysk här som har fixat lite med elementen. Tack vare det, några värmeljus, matlagning och tvättning är temperaturen uppe på 19 grader. Yey!
Nu: plugg!


Jag idag innan jag drog till skolan. Så varmt och så mysigt som möjligt :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Huh med så kallt, tur ni är 2 som kan värma varandra!



Vi ses imorgon efter jobbet. Tänk ut om det är ngt mer vi ska ta med/ ev handla när vi ändå åker ut till er! Pussar/ M

2009-02-03 @ 09:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0