Jag har varit och tränat!

Vet ni vad? Idag har soffpotatis NR 1 tagit tag i sitt liv. Jag har varit och tränat! Skönt, tyckte min kropp. Jag har varit inne i en, och är fortfarande för den delen, riktigt dassig period. Känner mig trött, grå och pluffsig. Jag tror att lite träning kan vara bra för mig just nu.
Dock vet jag inte riktigt vad jag tyckte om den här StångGympan. Hade hoppats och förväntat mig att det skulle vara lite som BodyPump, men fokusen låg på gympan och jag kan inte riktigt med sån där "hopp och klapp"-träning. Dessutom hade de bara en vikt per stång, så valde man en 10-kilos stång, så fick man använda den till alla övningarna. Lite dumt, för mina ben är mycket starkare än mina armar.
Jag tror att jag ska satsa på afro, funk och box i fortsättningen.

Nä, nu är det dags att sätta igång med pluggandet.

Haj på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt! Men jag håller med det verkar lite trist upplägg mot vad man är van vid, pröva ngt annat än stång gympa då!

Saknade dig på combat igår....

2009-02-16 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0