Storstädning och chokladbollar

Idag har jag och Oskar varit sjukt effektiva och duktiga. Det började med att vi planerade en städning av lägenheten, men detta krävde ju dock att vi plockade undan lite. Det hela slutade med att vi möblerade om och tömde ytterligare några flyttlådor. Nu blev det riktigt, riktigt bra och jag kan nog nästan våga säga att vi har möblerat färdigt. Nu saknas det bara lite tavlor på väggarna, sen är det perfekt :)

Jag fick dessutom ett ryck och bakade chokladbollar, som vi precis har käkat upp. Mår lite illa nu måste jag erkänna. Men gott var det!



By the way, så kommer min kamera imorgon. Så inom den närmsta framtiden kan ni vänta er bilder på vår lilla lägenhet.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0