Väldigt trött...

Snart ska lilla jag gå och lägga mig, för mina ögon orkar snart inte att hålla sig öppna längre. Tog mig nämligen upp klockan 04.50 i morse, för att åka buss, tåg och sedan buss igen. Så går det när man bor i Lund och börjar jobba klockan sju i Malmö. Men imorgon är min mamma snäll och lånar ut bilen, så då behöver jag ju inte gå upp förrän(?) 05.45.

Konstigt nog var det ganska kul att vara tillbaka på jobbet. Visserligen är det bara för några dagar, men det var kul att träffa alla igen. Dock känner jag mig lite stressad över pluggandet. Trots att vi är föreläsningsfria denna veckan, har vi som vanligt inlämning på fredag, och jag känner att jag inte riktigt har tid och ork att sitta ner och koncentrera mig. Så går det när man prioriterar pengar före studier.

Nu ska jag i alla fall försöka skriva ner några smarta rader på inlämningen. Det är ju i alla fall en bit på vägen.

För övrigt har jag träningsvärk. Ännu en reminder om hur dålig kondition jag är i... Fy, Elin!

God natt på er!



Måste bara uppdatera lite, för jag är sjukt stolt! Hade för sjutton glöd under fingrarna ikväll... Blev mer än några rader skrivna. Fick ner nästan 2 sidor. Det ni.
Men nu, NU, ska jag gå och borsta tänderna och stupa i säng.
Ska sakna min Oskar också såklart. Han har bestämt sig för att stå och vakta utanför nationen hela kvällen. Men men, jag ska nog klara mig.

God natt på er! (Igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0