Helg i Lund

Nu är det fredag, och vår första riktiga helg i Lund. Det har varit en väldigt spännande vecka. Jag har varit på mina första föreläsningar, seminarier och jag har försökt lära mig att hitta i Lund. Än så länge går det sådär, men jag har i alla fall hittat dit jag ska i tid, trots diverse omvägar.
Det har önskats bilder på lägenheten, och det kommer jag lovar. Här har varit kaos nu ett tag, men vi börjar komma i ordning och imorgon vankas det en tur till Ikea. Dessutom har det varit helt trist väder, och det är inte kul att visa er Lund från den gråa sidan. Så, så snart här blir lite mer ordning och bättre väder så ska ni få se hur vi har det här på Fiolvägen :)

Såhär långt verkar rättssociologi verkligen vara ett ämne för mig. Precis den delen av juridiken som jag är intresserad av. Samhället. Jag ser fram emot att se vart nästa föreläsning tar oss. Det verkar finnas mycket trevliga människor också, så jag tror att det blir ett väldigt spännande halvår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0