Måndag

Nu har jag precis kommit hem från Falsterbo. Det blev till att gå upp tidigt för ett besök hos tandläkaren och sen en bussresa tillbaka till Lund.
Dumma tandläkare säger jag bara...( by the way liksom)

Har haft en mysig helg, värsta vår- och sommarkänslorna. Igår satt vi ute i bara tröjorna och fikade tårtrester från lördagens kalas. Sjukt nice, och det fick mig att längta ännu, ännu mer tills värmen kommer på riktigt!
Jag har en himla massa träningsvärk idag också, för igår hängde jag med mammi på combat. Aaah, härligt att vara tillbaka.


Idag börjar delkurs tre, så klockan två ska jag iväg på introduktionsmöte, men först ska jag lägga mig i soffan och läsa lite.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0