Sjuk?

Jag har gått i valet och kvalet hela dagen. Träna eller inte träna?! Vaknade med igentäppt näsa och huvudvärk. Hade dock bestämt mig för att gå ändå eftersom jag var rädd att min kropp och mitt huvud gav mig en chans att slippa träna. Men det var nog tur att jag lät bli tillslut ändå. Sitter här o fryser o suckar över mitt dunkade huvud. Hej förkylning säger jag bara.

Hoppas att både jag och mamma blir friska till helgen så att jag följa med henne på combat när vi är nere i Falsterbo o häslar på. Saaaaknar Formtoppen. Har ännu inte hittat något pass här i Lund som passar mig riktigt, o dessutom tränar jag oftast ensam vilket är jätte, jätte, jättetråkigt.

Så ja, lite träningsångest har jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0