Tisdag

Hej allihopa.

Så var det tisdag. Sitter här vid datorn och planerar att börja skriva på inlämningsuppgift nummer fyra, som ska in på fredag. Har flyttat datorn till matbordet, så nu kan jag sitta och drömma mig bort om livet utanför, medan jag skriver. Mycket trevligare än att sitta och stirra rakt in i en vit vägg. Blir dock sjukt sugen på att ta en promenad, men det får vänta några timmar tror jag. Ska försöka sätta igång med skrivandet först. Synd att man inte har en liten hund att skylla på...

Senare tänkte jag att ni skulle få en liten update om hur läget är. Hur det är att bo här i Lund och hur det är att studera. Men nu är det skrivdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0