Vår-cravings

Är det bara jag som blir galet shoppingsugen på våren? Gah, jag vill handla jättemycket saker. En massa vårfint :) Men det känns lite sådär att använda upp de lånade pengarna på shopping... Men som tur är har jag fortfarande lite presentkort kvar sen födelsedagen. Jag tror att jag måste ta mig till stan någon gång nästa vecka. Djävulshornen börjar titta fram.

En annan sak jag har märkt, är att jag på våren får en stark förkärlek till gult. Neden skrev jag ett inlägg om att använda gult i inredning, och nu är det jag vill ha mest inför våren en gul klänning.
Jag kommer ihåg förra våren. Då köpte jag ett gult linne. Och jag menar, annars köper jag bara svart, vitt och grått (typ). Men lite wierd är det, håller ni inte med?!

Smoothies är också en sak som hör våren till. Och tack vare stavmixern vi fick av mormor på Oskars kalas har jag lyckats göra några stycken redan. Mumma!

Är det bara jag som har vår-cravings? Berätta om era!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gul som en liten påskkyckling...?!



Puss puss! Mammi

2009-03-18 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0