Ett försök till motivation

Usch, idag har varit en hemsk pluggdag. Jag blir så arg på mig själv att jag inte får något gjort. Har suttit vid datorn större delen av dagen men inte fått mer än möjligen en halv sida skriven. Skriver en mening, suddar ut. Skriver en mening till, suddar ut. Jag är dessutom inte ens nöjd med det jag har skrivit hittills. Bara en jäkla massa ordbajs... Som sagt, jag blir arg! Och stressad, och tyvärr är problemet att jag typ blir handlingsförlamad när jag är stressad.

Bara för att jag inte ska deppa ihop helt, och för att försöka hitta lite motivation ska jag börja med att skriva upp här på bloggen vad jag har gjort under dagen som jag är nöjd över.
Det här har ju faktiskt blivit lite som en dagbok :)

Idag är jag nöjd över:

- Att jag gjorde en supergod tacopaj till kvällsmat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0