Pluggonsdag

Hallå i stugan!

Gud, vad jag är trött! Dagen har till största del bestått av plugg... så det är inte så konstigt att huvudet och ögonen börjar bli lite sega. Ganska skönt att jag har fått en del gjort faktiskt :) Det går framåt i alla fall.
Dagen började även med en powerwalk och jag har även hunnit med att baka lite. Förstår dock inte varför jag aldrig lyckas med sockerkakor... Det är ju typ världens enklaste! Men hos mig blir det typ deg, trots 20 minuter längre i ungen. Menmen, det smakade ju ganska gott ändå :)

Annars sitter jag och kollar på hästannonser. Så härligt det hade varit om jag kunde göra det seriöst. Om jag verkligen var ute för att hitta drömhästen... Men jag får nog vänta några år.
Däremot har jag fått nys om LARS - Lunds Akademinska Ryttarsällskap. Någon hästmänniska där ute som har någon erfarenhet av det? Tror att det kanske skulle passa mig ganska bra med lite drop-in ridning då och då. Jag saknar ju hästarna så jag blir galen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0