lista :)

I brist på annat att göra hittade jag en lista att svara på hos Ninni. Jag gillar listor :)

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Arg och trött!
Favoritgodis: Choklad forever!
Nåt jag absolut inte äter: Blodkorv
Kläder just nu: svarta tajts, benvärmare, svart långt linne o över det ett vitt linne
Musik just nu: Timbuktu - Alla vill till himmlen
Va sa du senast: Hej då
Sommarplaner: jobb och resa med polarna
Fisk eller badkruka: badkruka
Hur många kuddar: två
Favoritväder: soooool!
Tre saker att ta med på en öde Ö: en kompis, yxa och sen lät det bra med en överlevnadsbok också
Spelar du nåt instrument: nix
Morgon eller nattmänniska: hm, beror på tror jag
Spara eller slösa: jag är ganska dukig på både och faktiskt!
Vad är viktigast för dig: familj, vänner och hästen
Bästa film: hmm... ingen aning ärlig talat!
Finns det liv på andra planeter: jaa varför inte liksom?
Kommer du ihåg den första kärleken: frågan är om jag har träffat på riktig kärlek än...
Älskar du honom fortfarande?
Har du några homosexuella vänner: japps
Tror du på mirakel: nä, bara tur
trogen för alltid: det skulle jag nog vara ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: njaaa..
Ser du på kärleken som ett misstag: verkligen inte! man ska bara hitta rätt
Hur många barn vill du ha: inga! tänk vad mycket man kan göra utan barn liksom
Bio eller promenad: gärna en promenad och sen bio efteråt
Är du kittlig: jajemensan, bara att fråga vicky ;)
Snarkar du: nope
Stjärnteckan: skytt
Rädd för insekter: när dom dyker upp utan förvarning ja :p
Äckligaste djuret: blodigel! är den ens ett djur förresten?
Största svaghet: telefonskräck
Det här är jag bra på: rida, skratta, leka psykolog.. tror jag..
Bästa bok: äsch, ingen aning här heller!
Om du fick välja en en superkraft vad skulle du då välja: bli osynlig eller kunna läsa tankar
Vad vill du jobbba som: aaah, jag vet inte.. panik!
chips, morötter eller godis: man borde väl säga morötter, men sanningen är godis...
Pizza eller hamburgare: pizza
Skriver du dagbok: lite då och då, men har övergått till bloggen på senaste
Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: lite sugen på en tatuering faktiskt
Stökigt eller välstädat: välstädat, men jag är väldigt dålig på att hålla det så
Gungar du på stolen: nix
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: NO WAY!
Vilken hand håller du gaffeln i: vänster om jag har kniv i andra handen, annars höger
Hur är din drömkille: (klyscha) omtänksam, rolig, snygg. where are you? ;)
Hur många syskon har du: en lillebror
Vad är du mest rädd för: spöken!

Kommentarer
Postat av: Vicky

du ska inte tatuera dig lilla vän!

2006-11-26 @ 21:03:38
URL: http://victoriassecret.blogg.se
Postat av: aaalle

hihi vilket roligt :D

2006-11-26 @ 21:32:29
Postat av: cecilia

men vilken rolig lista ja tog den från dig o skrev på min blogg haha....roliga svarvdu skrev;) men sdom sagt inte ska du tatuera dig...=)

2006-11-30 @ 08:15:28
URL: http://www.cissilovesfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0