Vissa personer...

Det är konsigt hur man blir påverkad av vissa personer. Dom sätter sig fast på näthinnan och vägrar försvinna. Bara korta stunder har gjort intryck på mig. Kanske just därför att det var så korta. Men man tycker ju att jag borde glömma. Men dom försvinner inte. Vill jag kanske inte glömma? Vill jag inte släppa taget om dom bra minnena?  Men varför vill jag inte släppa taget? Det är ju bara jobbigt.
Vissa personer tänker jag på minst en gång om dagen. Vissa personer längtar jag tillbaka till minst en gång om dagen. Vissa personer vill helt enkelt inte försvinna...  


- If I close my eyes, I can still see your face -

Kommentarer
Postat av: victoria

Snacka om att jag vet hur det känns...det är bara för man tänker för mycket. Men jag är en tänkare...can't help it! Man vill glömma samtidigt som man vill komma ihåg underbara ögonblick....det blir en dubbelmening helt enkelt. Jadu sånt här är klyddigt! take care pusssss

2007-01-18 @ 18:50:05
URL: http://victoriassecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0