Min idol

Jag har fått en ny idol. Caroline af Ugglas.
Tidigare har jag tyckt att hon är lite too much, lite för galen. Men efter Melodifestivalen har jag lyssnat mycket på hennes låt, och den är faktiskt ganska skön. Härligt med något som sticker ut ur Melodifestivalsdunket.

Idag såg jag dessutom en intervju med henne på tv, och visst, hon är lite galen. Men på ett bra sätt. Tydligen hade hon det ganska jobbigt i tonåren men hon lyckades ta sig ur det. Nu har hon skaffat sig en härlig livssyn, där allt som betyder något är att vara lycklig och uppskatta de små sakerna i livet. Och sånna personer älskar jag. Jag önskar också att jag kunde vara så positiv och njuta av livet så mycket. Jag ska helt klart börja på den biten.


(Dessutom har Caroline två egna hästar och älskar att rida, och sådana personer kan ju inte vara annat än härliga, eller hur?! ;) )

Kommentarer
Postat av: Oskar

suck, vad ska man säga....

2009-03-19 @ 17:58:26
URL: http://mckillar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0